Mirrors on the wall, here we are again

Shiit, helgerna flyger bara iväg!
Igår var jag i alla fall med Hanna och Hampus. Vid halv 10 åkte jag och älsklingen till holmsund. Där såg vi på film och som vanligt så slutade det med att jag somnade. Fast jag såg i alla fall klart den första.
Idag har vi bara tagit det lugnt, jag åkte hem vid fyra och käkade middag, efter det har vi varit på gården ännu en gång.
Imorgon börjar skolveckan igen och på fredag kommer Emil, Sofie och Danne. Tisdagen därefter blir Emil kvar här själv eftersom Sofie och Danne åker till Riga(?).
Nu ska jag sova så vi får höras mer imorgon!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Japp Riga! :)
Ska bli så kul att träffad igen!! Ses snart! Kram kram

2012-09-27 @ 06:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0