My life be like, oooooh, aaaaaah

Just nu ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova, så himla trött! Det positiva är att jag har sovmorgon till klockan 10 imorgon så jag åker med mamma på morgonen till skolan.
Jag slutar klockan 14:40,efter skolan åker jag in till stan och möter upp Hampus. Efter det åker vi till sjukhuset ett tag och sedan hem. I'm scared, but I'll do it for you baby!
 
Idag slapp vi resurslektionen så jag slutade halv tre vilket var vääääldigt skönt!!! På kvällen har jag bara varit med kompisar och tagit det lugnt på kyrkan, jag åkte hem just före nio eftersom jag är så grymt trött. Längtar verkligen efter sömn! Förstår inte varför jag är så trött, jaja, nog om det.
 
Jag är ganska osocial på bloggen, det kommer inte direkt upp 10 inlägg per dag men lite då och då i alla fall. Skriver när jag känner att jag behöver skriva av mig lite..
 
Här kommer en bild i alla fall, nu säger jag godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0