Dec. 22

Jag ska jag försöka bli lite social på bloggen igen. Får se om jag kan hålla den denna gång.
Nu ska jag titta på Grinchen som jag inte har sett på åratal och jag minns inte ens om jag har sett hela filmen heller.. Jag har min stora kopp med te i högsta hugg också.
 
Ikväll hade jag, Emma, Hanna och Olivia lilla julafton. Jag fick en massa fina saker. Tack mina underbaraste!
Efter ett tag kom Hampus och då fick jag också paket. Jag hatar verkligen inte paket, mums.
 
Snart är det julafton och jag känner att julkänslan börjar krypa fram även fast jag har haft julpynt ett tag. Julklapparna är snart färdiga. Min familj firar jul hos min moster med farmor och morfar, mysigt. Första gången vi inte är hemma och firar jul. 
 
 
 
Tack allihopa för julklapparna!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0